مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-04سياسي

با کمبود دستگاه سونوگرافی در بیمارستان شریعتی بندرعباس مواجه نیستیم


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به برخی خبرها در فضای مجازی مبنی بر عدم وجود دستگاه سونوگرافی در بیمارستان شریعتی بندرعباس واکنش نشان داد.

- ایسنا/هرمزگان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به برخی خبرها در فضای مجازی مبنی بر عدم وجود دستگاه سونوگرافی در بیمارستان شریعتی بندرعباس واکنش نشان داد.

دکتر محمود حسین پور در خصوص خبرهایی مبنی بر عدم وجود دستگاه سونوگرافی در بیمارستان شریعتی بندرعباس، افزود: بیمارستان شریعتی بندرعباس دارای چهار دستگاه سونوگرافی فعال است.

وی ضمن تشکر از پیگیری و دغدغه مندی شهروندان در حوزه سلامت، بیان کرد: بیمارستان شریعتی دارای چهار دستگاه سونوگرافی فعال دارد که برای خدمت رسانی به بیماران اورژانسی اعم از بستری و سرپایی است که یک دستگاه توسط همکاران رادیولوژیست در بخش سونوگرافی، یک دستگاه در اورژانس توسط رزیدنت ها برای بیماران اورژانسی و دو دستگاه دیگر در کلینیک زنان توسط متخصص زنان استفاده می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: همچنین برای بیماران غیر اورژانس سرپایی هم با تامین نیروی متخصص ظرف چند روز آتی، خدمات سونوگرافی به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کمبود دستگاه سونوگرافی در بیمارستان شریعتی بندرعباس مواجه نیستیم

با کمبود دستگاه سونوگرافی در بیمارستان شریعتی بندرعباس مواجه نیستیم